bestaat er een middel om sexuele gevoelens (terug) te krijgen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Kimath
13 jaar geleden
Man of vrouw?
Het geestelijke deel, gevoelens, zul je zelf moeten doen.
Het lichamelijk deel zijn wel hulpmiddelen voor.

Antwoorden (3)

Ervan uitgaande dat je een vrouw bent,

Als je aan de Pil bent, daarmee stoppen.
Hierin zitten bestanddelen die ook in anti-depressiva zitten, hoewel het veel minder is, merk je de gevolgen wel degelijk.

er zijn genoeg alternatieven, spiraaltje, femcap...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat herken ik wel ja! Het is per vrouw verschillend hoe veel je er van merkt.
Verwen je jezelf wel eens?
Want, gek genoeg, als je jezelf af en toe een heerlijk orgasme bezorgt, krijg je ook weer meer zin in sex met je partner. ('Use it or loose it', zeggen ze wel eens....)
Als je lichaam als het ware 'slaapt', kan je het met wat vingeroefeningen weer wakker maken.

Verder : lees bijv. John Thomas and Lady Jane, van D.H. Lawrence : dit is zijn 2e versie van de 3 boeken die hij schreef over Lady Chatterley, en voor mij de liefste, tederste - en veruit de meest 'sexy' uitvoering.

En als je daarvoor gevoelig / fantasievol genoeg bent : die heerlijke stuiverromannetjes, waarbij onschuldige dames in 1700-1800 ontvoert worden door dappere zeerovers met gouden, maar verstopte harten en een zeer uitgesproken libido , die op elke 3e bladzijde worden 'genomen', en al willen ze niet, de meest ongelooflijke gevoelens/orgasmes beleven : ook je geest moet een beetje op het spoor gezet worden....

Als je erg visueel ingesteld bent : google eens op 'vrouwenporno': er zijn vrouwen, die speciaal voor andere vrouwen porno's maken, waarbij niet alles draait om het hoogtepunt van de man, waar ook nog een verhaal in zit.
Ook, welliswaar geen 'porno', maar wel (vind ik...) heel lekker om naar te kijken : Two Moon Junction en 9 1/2 Weeks. Ze zijn al wat ouder, maar ik vind ze nog steeds niet te versmaden!!

Het is nu eenmaal zo, dat als je de hele dag heel druk bent als huishoudster en moeder, dat je niet opeens helemaal de knop om kunt zetten naar 'minnares'. Dat zou je eigenlijk al in de loop van de dag moeten doen : al in de middag bedenken, dat je straks lekker gaat douchen en een heerlijk luchtje op, een leuk (stout?) setje aan, en je bed verschonen - alsof je vanavond je secret lover op bezoek krijgt....als je de hele middag al een beetje stout denkt, voel je je misschien ook eerder stout 's avonds, als er wél tijd is voor een uurtje genieten van elkaar !!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Er is een middel durex intensiev dat kan verbetering geven, verkrijgbaar bij drogist.